Blooming Sparkly Red Rose

For English

Τετάρτη, 7 Μαΐου 2014

My korean BB creams! Pt.2: Lioele and Skinfood

  Γεια σας!!Ξεκινάω να γράφω πρωί πρωί..Συνήθως δε τα πάω καλά με τα πρωινά,καθότι είμαι κουκουβάγια,νυκτόβιο ον,αλλά σήμερα αντί να μισώ όλον τον κόσμο είμαι σε διάθεση γλυκουλίου, όρος που μου κόλλησε η Cel ( ˘ ³˘)❤  , εξού και το ντεκόρ στις φωτογραφίες. :D
  Σήμερα θα σας μιλήσω για άλλες δύο ΒΒ creams ως συνέχεια του πρώτου ποστ "My Korean BB creams and a closer look!" Εκεί σας είχα παρουσιάσει την Missha M Perfect Cover BB Cream και την Etude House BB Magic Cream, που είναι και οι αγαπημένες μου απ' όσες έχω δοκιμάσει. Εδώ θα μιλήσουμε για την Triple the Solution BB Cream από την εταιρία  Lioele και την Good Afternoon Peach Green Tea BB Cream από την εταιρία Skinfood.

Μπορείτε να βρείτε το πρώτο μέρος ε δ ώ

Ok,πάμε να δούμε (^_^ )



Lioele Triple the Solution BB Cream,50ml, SPF 30


  Θα ξεκινήσω με την συσκευασία.Όχι τυχαία,καθώς είναι από τις πιο χαριτωμένες και κοριτσίστικες που έχω δει σε τέτοιου είδους προϊόντα. Το λογότυπο της εταιρίας θυμίζει την άμαξα της Σταχτοπούτας! Έχω κρατήσει το κουτί,όπως σχεδόν με όλα τα κορεάτικα καλλυντικά που έχω στην κατοχή μου,γιατί οι κορεάτικες και γενικά οι ασιατικές εταιρίες είναι μανούλες στο θέμα της συσκευασίας! Το κύριο χρώμα είναι το φουξ, με χρυσές και άσπρες λεπτομέρειες. Έχει αντλία, για εύκολη χρήση και πιο υγιεινό, και γενικά είναι πανέμορφο!
  Περνώντας στο προϊόν, να σας πω ότι έχει αρκετά κρεμώδη σύσταση, αλλά απλώνεται καλά. Στην συσκευασία επάνω γράφει "κάνει το δέρμα σας ενυδατωμένο, καθώς το γιαούρτι και το υαλουρονικό οξύ προσφέρουν ενυδάτωση και θρέψη". Δεν μπορώ να πω αν όντως θρέφει το δέρμα, αλλά σίγουρα ενυδατώνει. Χρησιμοποιούσα την Triple the Solution και όταν έκανα την θεραπεία για την ακμή,η οποία όπως θα ξέρετε ξεραίνει το δέρμα,και μου άρεσε πολύ η αίσθηση που μου έδινε!Ανάμεσα στις ΒΒ που έχω είναι από τις πιο ενυδατικές.
  Από μυρωδιά, έχει ένα πολύ ευχάριστο άρωμα το οποίο με μπερδεύει..δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι λουλουδιών ή κάτι άλλο. Οπότε αν δε σας αρέσουν τα καλλυντικά με άρωμα,να το έχετε υπ' όψιν σας. Την απόχρωση της θα την πω μπεζ. Ούτε κιτρινίζει δηλαδή ούτε έχει ροζ υποτόνους. Είναι αρκετά ανοιχτή, όπως πολλές ασιατικές ΒΒ που βγαίνουν μόνο σε μία απόχρωση, αλλά όχι τόσο όσο να φαίνομαι σαν φάντασμα (σε MAC είμαι NW20). Άλλο ένα πλεονέκτημα της είναι ότι δεν οξειδώνεται κατά την διάρκεια της ημέρας. Η απόδοση της με λίγα λόγια είναι πολύ καλή και επιπλέον δεν μου προκαλεί προβλήματα με σπυράκια (και ναι για μένα είναι από τις πιο σημαντικές ιδιότητες που ψάχνω στα καλλυντικά μου,διότι αν και δεν είχα ακμή σε τραγικό βαθμό,επί ένα χρόνο σχεδόν και μέχρι να τελειώσω με την θεραπεία δεν υπήρχε μέρα που το δέρμα μου να ήταν εντελώς καθαρό. Οπότε έναν καημό τώρα τον έχω με το θέμα).
   H Triple the Solution έχει SPF 30, καθώς επίσης και λευκαντικές και αντιρυτιδικές ιδιότητες. Για να πω την αλήθεια,δεν έχω δει ποτέ ΒΒ να μην έχει τα δύο τελευταία. Πέρα από αυτό,η αντηλιακή προστασία είναι μεγάλο συν στα προϊόντα makeup, πόσο μάλλον στην Ελλάδα που είναι ως επί το πλείστον ηλιόλουστη.
  Και με αυτή την ΒΒ θα χρησιμοποιήσω πούδρα από πάνω,γιατί αφήνει ένα λαμπερό dewy τελείωμα, ενώ εγώ θέλω να είναι ματ. Ένα πολύ μικρό για μένα αρνητικό είναι ότι δεν σετάρει όσο γρήγορα θα ήθελα, μάλλον λόγω των ενυδατικών παραγόντων. Άσχετα όμως με αυτό, θα μείνει στη θέση της κατά την διάρκεια της ημέρας, με μικρή εξαίρεση λίγο στα σημεία όπου συνήθως φεύγει το μακιγιάζ μετά από πολλές ώρες. Το καλύτερο είναι όταν την αφαιρώ το δέρμα μου το αισθάνομαι πολύ απαλό!

Και το swatch

Αν θα σας ενδιέφερε,μπορείτε να την βρείτε ε δ ώ.

Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB, 30g, No.2

  
  Ένα μακρύ όνομα,ε; Η συσκευασία όμως δεν είναι και τόσο μεγάλη : D
  Όπως μπορείτε να δείτε στο site της Skinfood ε δ ώ , υπάρχει μια σειρά από Good Afternoon BB Creams , και αγόρασα αυτήν ειδικά, που είναι για λιπαρό δέρμα . Είναι ενδιαφέρουσα σειρά, κάθε μία ΒΒ φροντίζει για διαφορετική ανάγκη!
  Έρχεται σε ένα χαριτωμένο αλλά απλό χάρτινο κουτί , το οποίο δυστυχώς πέταξα όταν το πήρα . Το σωληνάριο είναι ένα απλό πλαστικό και ένα από τα πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσετε σχετικά με αυτό είναι ότι δεν έχει αντλία! Ωστόσο, το άνοιγμα είναι αρκετά μικρό κι έτσι δεν υπάρχει θέμα να σας φύγει πολύ προϊόν ούτε να μη βγαίνει εύκολα.
  Η ΒΒ έχει μια ευχάριστη μυρωδιά σαν να μυρίζει ροδάκινα , αλλά σίγουρα δεν είναι φυσικό άρωμα ροδάκινου. Εμένα μου αρέσει τα καλλυντικά να μυρίζουν (εννοείται ωραίες μυρωδιές και όχι τόσο έντονες που να λιποθυμάς),γι 'αυτό δεν με πειράζει. Η σύσταση της είναι ελαφριά κρεμώδης και απλώνεται ωραία. Καθώς είχα κάποια εμπειρία με BB αποχρώσεις πριν την αγοράσω , αποφάσισα να πάρω την απόχρωση no.2, μήπως και το  no.1 ήταν πολύ ανοιχτό για μένα.Τείνει προς τους ροζ υποτόνους, τολμώ μάλιστα να πω ότι είναι ελαφρώς ροδακινί (βλέπω παντού ροδάκινα ^ _ ^ ) . Είναι ακριβώς ότι πρέπει για μένα , πιστεύω το ίδιο και για κοπέλες με  λίιιιιγο πιο σκούρη επιδερμίδα από τη δική μου.  Και επειδή δεν οξειδώνεται, δεν υπάρχει κίνδυνος να γίνει πιο σκούρη.
  Η Peach Green Tea BB προσφέρει αντηλιακή προστασία με SPF 20 , η οποία όμως δεν είναι αρκετή για τις ηλιόλουστες μέρες, ιδίως το καλοκαίρι. Αν και  ισχυρίζεται ότι ελέγχει την λιπαρότητα , μαντεύετε σωστά, η πούδρα κι εγώ πάμε μαζί ! Όχι επειδή η BB δεν κάνει καλή δουλειά με το θέμα αυτό(δεν την έχω τεστάρει χωρίς πούδρα,δε τολμώ να βγω από το σπίτι με σκέτη βάση) αλλά γιατί δε θέλω να ρισκάρω να καταλήξω σαν φάρος γυαλάδας :D! Μου αρέσει το δέρμα μου να είναι ματ, να προσθέσω τη λάμψη όπου και όποτε θέλω..Ωστόσο, παρατηρώ ότι πριν βάλω πούδρα και καθώς σετάρει η ΒΒ, αφήνει ένα ημι-ματ τελείωμα .
  Έχει καλή διάρκεια;; Χμμ θα έλεγα αρκετά καλή. Παρ' όλο που όταν τη φοράω για πολλές ώρες , μερικές φορές ( όχι πάντα ) νιώθω λίγο σαν να έχει βαρύνει στο δέρμα.Δεν είναι ότι με κάνει να νιώθω άσχημα ή φέρνει φαγούρα, επίσης δεν μου προκαλεί σπυράκια, αλλά υπάρχουν μερικές φορές που απλά ανακουφίζομαι που την αφαιρώ! Βέβαια θα μου πείτε "ρε Άσπα φοράς το μακιγιάζ σου εδώ και 15 ώρες"!!Πάσο . : D
  Τέλος, μερικά πράγματα που θα με έκαναν να αγαπήσω απόλυτα αυτήν την BB cream: να είχε αντλία, περισσότερη ποσότητα (50 ml θα ήταν ιδανικό,ναι πολλά ζητάω :P ), υψηλότερο SPF .

Φυσαλίδα είναι :P

Μπορείτε να την βρείτε από εδώ ή από εδώ, είναι πωλητές στο eBay τους οποίους εμπιστεύομαι.

Εδώ τελειώνει και το δεύτερο μέρος!!!Ελπίζω να το βρήκατε βοηθητικό!Προσπαθώ στα ποστ αυτά να συμπεριλάβω όλες τις πληροφορίες που κι εγώ η ίδια ψάχνω όταν θέλω να δοκιμάσω κάτι καινούριο.
Καλή συνέχεια! ^_^

4 σχόλια:

  1. Αχ ξελογιάστρα, τέτοια μου κάνεις και δε θα προκάμω να δοκιμάσω ευρωπαϊκή ΒΒ, χαχαχα. Τελεία και παύλα, αν είναι να πάρει κανείς ΒΒ πρέπει να είναι κορεάτικη, οι άνθρωποι είναι αιώνες μπροστα σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται!!Για λόγους καθαρά συγκριτικούς-δοκιμαστικούς καταλαβαίνω το να θες να πάρεις ευρωπαϊκή/αμερικάνικη ΒΒ,αλλά και πάλι δεν παίρνεις ΒΒ...Γιατί το ξέρεις ότι οι περισσότερες απλά χρησιμοποιούν το όνομα για να πιάσουν στην αγορά,δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που ξεκίνησαν οι ασιάτες..
      Εχμμμ δεν φταίω εγώ! ^_^

      Διαγραφή
  2. ε ναι νομιζω οτι αυτη η lioele πρεπει να γινει δικη μου!!καταραμενο no buy!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή